loading...
لباب؛ طلاب کرمان
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 75 نظرات (0)
الف) چاپ آيات نخست سوره هاي مباركه مريم و بقره بر روي اوراق بسته بندي در بلژيك
ب) حك عبارت لا اله الا الله بر لايه دروني لباس هاي زير در انگلستان
ج) چاپ عكس زنان برهنه در مجله هاي سكسي لندن، درحالي كه خودرا باتكه روز نامه هائي كه آيات قرآن كريم بر آن ها نقش بسته، پوشانيده اند
د) ايجاد مراكز زنجيره اي فساد در شهر گلاسكو و ديگر شهرهاي اروپائي بانام (مكه)
ه) حك كلمه ي جلاله (الله) بر تخت كفش هاي ورزشي، از سوي يك توليد كننده ي يهودي در قبرس
و) شبيه سازي معماري اسلامي مساجد، براي جايگاه ميمون ها درشهر بال سوئيس
ز) توليد نوعي دستمال توالت در آمريكا، با چاپ مضاميني توهين آميز بر ضددانشمندان اسلامي بر روي آن(ر.ك. علي اقليدي نژاد، مقاله «روش هاي مسموم صهيونيسم و تبليغات مرسوم ما» ، روزنامه ي جمهوري اسلامي مورخ 8/3/81/ص8)
يكي ديگر از كارهاي صهيونيسم:


صهيونيست ها در يكي از روزنامه هاي غربي اعلام كردند كه سگ هاي جزيره (باربادوس) ، زماني كه مرگ خود را نزديك احساس مي كنند، خود را به نقطه مشخصي از آن جزيره رسانده و گوري براي خود تعبيه كرده و در آن مي ميرند حتي سگ هاي جزائر مجاور نيز با شنا كردن، خود را به آن جزيره رسانده و در همان نقطه مي ميرند وعلاوه بر ان آن اضافه كردند كه گربه هاي جزيره(اورزيل) نيز به هنگام احساس مرگ، خود را به نقطه اي معين از جزيره رسانده و به آرامي در آن جا مي ميرنند درج اين افسانه ها و اكاذيب از سوي صهيونيسم و روزنامه هاي غربي بدين منظور است تا ضمن پوشاندن حقيقت و دفع هرگونه ترديد، در ساده انديشان مسلمان را در باورهاي ديني خود متزلزل ساخته و نسبت به اين آيه از قرآن كريم دچار ترديد و شبهه نمايندكه مي فرمايد و ماتَدري نفسٌ بأيَّ أرضٍّ تَمُوتُ (لقمان 3 ، آيه 34) هيچ كس نمي داند كه در كدام نقطه از زمين خواهد مرد زماني كه روزنامه ي اخبار اليوم چاپ قاهره، در تاريخ 21/10/1972/م در آخرين صفحه خود مطلب بالا را به عنوان يكي از شگفتي هاي جهان جانوران نقل كرده كه هدف صهيونيسم در جهت انتشار اين خبر در كشورهاي عربي و اسلامي تحقق يافت. 
سياست يهود: ما سونيسم حزبي است
تعريف حزب - حزبي است مخفي كه تا به حال بندها و اسرارش در هيچ كتابي نوشته نشده است.
هدف حزب - حزب ماسوني نبايد به يك دولت يا دو دولت اكتفا كند، بلكه تمام دولت هاي جهان را بايد تخت خرقه كشيد و براي رسيدن به اين هدف، نخست لازم است دين و علماء دين را كه يگانه دشمن ها هستند نابود كنيم. وظيفه خود مي دانند اينكه تز (آزادي مذهب) را در اذهان مردم بگنجانيد و به اين وسيله آنها را از دور علماء پراكنده كنند.
افراد حزب ماسوني نبايد به هيچ ديني معتقد باشند. هدفشان ايجاد جمهوري لامذهب است. براي اينكه بتوانند، تشكيلات خانواده را به هم بزنند لازم است به اصول اخلاقي لگد زده، يك نسل كاملاً بي دين و بي ناموس و بي اخلاق تربيت كنيم (بنا به گفته سرانشان- طبيعت انسان ميل زيادي به محرمات و شهوتع راني دارد. اين وظيفه است كه درجه حرارت شهوت را بالا ببريم، تا يك مرتبه آتش گرفته و به تمام مقدسات خودكافر گردند- انسان بايد بر خداوند خود چيره شده و عليه او اعلام جنگ كند.)
هدف حزب ماسونيسم : نتيجه جنگي كه عليه دين آغاز كرده ايم، جدايي دين از سياست است. تمام قوانين سياسي و اجتماعي را كنفرانس هاي ماسوني وضع مي كند
هنگامي كه (آلبرت بايك) وفات كرد و به جاي او آقاي «لمي» رئيس حزب انتخاب شد، يك عكس از مسيح كشيده، بر سر در قصر ماسونيسم نصب كرده و در زير عكس چنين نوشت. پيش از آن كه اين مكان را ترك گوييد برصورت اين شيطان خائن، آب دهان بيندازيد (مشرق ماسوني اعظم)
نظر اين گروه اين است كه بايد بزرگان و سالخورده ها را كنار بگذاريم و نسل جوان را دريابيم سعي كنيم جوانان و خردسالان را به مجالس خود جلب كنيم، تا تعاليم حزب را در كودكي بياموزند(از تعاليم ماسوني هاي آزاد)
گفته ي يكي از يهوديان به نام اورسكاررليفي :پادشاهان، اخلال گران، فتنه انگيزان، و جلادادن جهان ما هستيم.
پروتكل چيست؟ بنابر نوشته محقق برجسته و مبارز فلسطيني (عويج ، نويهض) كه گفت پروتكل ها، برنامه اي است كه سرمايه داران و اقتصادانان (و متفكران وعلماء) يهود براي ويران كردن بناي مسيحيت ، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام، آن را تنظيم كرده اند، يهوديان صهيونيست معتقدند كه بعد از اين ويراني كه به گفته اصحاب پروتكل ها طي صد سال انجام خواهد شد، آن ها بر جهان استيلا خواهند يافت و سلطنتي يهودي- داوودي برقرار خواهند كرد كه با تدابير و امكانات خود به يهوديان با آن كه اقليتي ناچيز هستند، امكان خواهد داد تا بر تمام جهان مستبدانه حكومت كنند و هيچ ديني، نه مسيحيت، نه اسلام، در كنار آيين يهودي- داوودي ، باقي نخواهند ماند-
محتويات پروتكل ها را مي توان به دو دسته تقسيم كرد:
الف) يك دسته مربوط به طرح ها و برنامه هايي است كه يهود، قبل از برپائي حكومت جهاني خود براي نابودي كشورها و دولت ها به اجرا در مي آورد.
ب) دسته ديگر مربوط به برنامه هائي است كه بعد از استقرار حكومت جهاني يهود، قرار است به اجرا در آيند.

برچسب ها صهیونیسم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام و خوش آمد به همه دوستان. / این وبگاه محل تجمع و تبادل نظر طلاب عزیز استان کرمان است./ امیدوارم با حضور خودتون و فعالیت در آن و تبادل نظرات، پویایی حوزه علمیه استان کرمان را نشان دهیم و ان شاء الله با گرد آمدن در اینجا و ارائه مطالب در پیشرفت هم کمک بدهیم./ خوشحال میشم عضو بشید و نظر بدهید. البته توی عضویت اگر جزو دانش آموختگان هستید، محل کار و شهرستانتان را یادآور شوید./ در ضمن دوستانی هم که وبلاگ یا سایت دارند، برای ما آدرسشو بفرستن تا لینک بذاریم. لینک سایت رو هم توی سایت و وبلاگ هاتون بذارید./ البته همین جا از تمام افراد دیگری که می خواهند عضو شوند، عذرخواهی می کنم. این وبگاه فقط مخصوص طلاب کرمان است و با کمال معذرت از پذیرش دیگران به عنوان عضو معذور هستیم./ توجه: این سایت هیچ گونه ارتباطی با نهاد رسمی مدیریت حوزه و مدارس علمیه نداشته و راه اندازی آن ناشی از دغدغه فردی حقیر و کمک برخی دوستان می باشد. فعلا در انجمن سایت بخش تفسیر و علوم قرآن و مهارت های بیان تفسیر فعال است و مطالب نو در آن می باشد./ با تشکر مدیریت سایت/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر موافق باز شدن چنین سایتی برای طلاب هستید؟
    چقدر حاضر به همکاری با این سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 563
  • بازدید سال : 2,890
  • بازدید کلی : 26,933