loading...
لباب؛ طلاب کرمان
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 111 نظرات (0)


نقشه زمین های موقوفه شهرک خواجو، جنب دانشگاه آزاد اسلامی

مدرسه کرمانیها

«برای مشاهده تصویر بزرگتر، روی آن کلیک کنید»

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

نقشه باغات پسته موقوفه مدرسه کرمانیها جنب دانشگاه آزاد

مدرسه کرمانیها

«برای مشاهده تصویر بزرگتر، روی آن کلیک کنید»

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

مدرسه کرمانیها

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

مدرسه کرمانیها

در مکتوب مورخ 6/4/67 حاج سید احمد خمینی «ره» خطاب به هیأت سه نفره آمده است: «امید دارم با کمک یکدیگر و طلاب مدارس، بهتر بتوانید خدمت به اسلام و مسلمین نمائید

سوال طلاب کرمانی از آقایان انصاری و کشمیری این است که:

آیا در فروش زمین‌های شهرک خواجو و نون و القلم و علی بن ابی طلالب(ع)، فروش چاهها و زمین‌های کشاورزی در شهداد، راور، کاظم آباد، چترود و... که وقف مدرسه و طلاب بوده‌اند با آنان مشورت کرده‌اید!؟

آیا حتی یک قطعه از این زمینها را به یک طلبه و روحانی واگذار کرده اید!؟

آیا فروش اراضی موقوفه، خدمت به اسلام و مسلمین است!؟


بازدید : 53 نظرات (1)

مطلبی که در سایت طلاب عدالتخواه بود را بازپخش می کنم. امید که دوستان توجه کنند. آدرس مطلب:

http://temk.ir/





فقر مذهبی و فرهنگی در استان کرمان بیداد می کند!!! چه کسی پاسخ گو است؟

همانطور كه مطلع‌ هستید، استان كرمان یكی از شاه‌راههای مهم عبور قاچاق مواد مخدر بوده و در عین حال از چند سو، هم‌مرز با مناطق سنی نشین است كه امروز به پایگاه فعالیّت جریان وهابی تبدیل شده است. همچنین از دیر باز حوزه‌ی فعالیّت فرقه‌هایی چون بهائیت، شیخیّه و صوفیه می‌باشد. از طرفی از ناحیه‌ توسعه‌ی اقتصادی این استان كه بیشتر تحت تأثیر امیال متنفذین سیاسی و اقتصادی، طراحی و اجرا شده، آسیب‌های فراوانی به فرهنگ استان وارد شده است.

بسیاری از روحانیون و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم، به یاد دارند جلساتی را که مسئولین امنیتی کرمان، نسبت به فعالیت چشمگیر و روزافزون وهابیت در جنوب کرمان ابراز نگرانی کرده و با بیان اینکه این معضل راه حل امنیتی ندارد، از روحانیون کرمانی استمداد طلبیدند.

تصاویر زیر مربوط به مناطقی از جنوب استان کرمان است که فقر اقتصادی و به تبع آن، فقر فرهنگی در آن بیداد می کند. جریان هایی مانند وهابیت

بازدید : 247 نظرات (1)

به اطلاع آن دسته از برادرانی که در مدارس علمیه کرمان از سوی مدیران مدارس جهت دوره کارورزی پژوهش معرفی شده اند، می رساند ، به یاری خداوند متعال و یاری دوستان عزیز ، این دوره از 92/04/08 در محل مدیریت حوزه در کتابخانه مرکزی از ساعت 7 آغاز می گردد.  این دوره با تفاهم به عمل آمده بین موسسه ذاریات و مرکز مطالعات فرهنگی حوزه به صورت مشترک اجرا می گردد و اجرای آن به عهده موسسه ذاریات می باشد.

دوستان رآس ساعت حضور به هم رسانند.

برنامه کارورزی شامل: آموزش ویندوز، آموزش واژه پرداز word  ، آموزش نرم افزار وان نت و فیش برداری، آموزش اینترنت و وبلاگ نویسی، آموزش نحوه کار با نرم افزارهای علوم اسلامی نور، نرم افزار مکتبه اهلبیت و مکتبه الشامله ، آموزش نحوه پرونده پردازی الکترونیک و نحوه جستجو در سایت های lib.ir، نورمگز و ایران داک و کتابخانه های نوربوک و مجلس و هامبورک؛ و نیز کارگاه آموزشی روش تحقیق و پایان نامه نویسی شامل: اهداف و انگیزه های تحقیق، انواع روش های علمی، فرق موضوع و مسأله، منابع انتخاب موضوع، شرایط و ملاک های انتخاب موضوع، تعریف و تبیین موضوع، ارائه فرضیه، ارائه طرح تحقیق، گردآوری اطلاعات و روش های آن، آشنایی با کتابخانه و منابع کتابخانه ای و به خصوص کتاب و منابع مرجع، گام های عملی گردآوری اطلاعات و ملاک های اولویت بندی منابع، چگونگی مطالعه منابع و یادداشت برداری، چگونگی پردازش اطلاعات و تحلیل محتوا و چگونگی گزارش تحقیق و کلیاتی از نویسندگی می باشد.

در ضمن این کلاس ها 2 جلسه از محضر استاد بهجت پور بهره می بریم و جلسات خاصی با برخی از اساتید نویسنده خواهیم داشت.

امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا بتوانیم این دوره را به خوبی در خدمت عزیزان باشیم.

حهت اطلاعات بیشتر و ارتباط بیشتر با زدن گزینه "تماس با ما" نظر خود را ارسال نمایید.

hamgambavahy بازدید : 51 نظرات (1)

سلام و خوش آمد به همه دوستان

این وبگاه محل تجمع و تبادل نظر طلاب عزیز شهر کرمان است.

امیدوارم با حضور خودتون و فعالیت در آن و تبادل نظرات، پویایی حوزه علمیه استان کرمان را نشان دهیم و ان شاء الله با گرد آمدن در اینجا و ارائه مطالب در پیشرفت هم کمک بدهیم.

خوشحال میشم عضو بشید و نظر بدهید.

در ضمن دوستانی هم که وبلاگ یا سایت دارند، برای ما آدریشو بفرستن تا لینک بذاریم. لینک سایت رو هم توی سایت و وبلاگ هاتون بذارید.

البته همین جا از تمام افراد دیگریکه می خواهند عضو شوند، عذرخواهی می کنم. این وبگاه فقط مخصوص طلاب شهر کرمان است و با کمال معذرت از پذیرش دیگران به عنوان عضو معذور هستیم.

مدیریت سایت

 

درباره ما
سلام و خوش آمد به همه دوستان. / این وبگاه محل تجمع و تبادل نظر طلاب عزیز استان کرمان است./ امیدوارم با حضور خودتون و فعالیت در آن و تبادل نظرات، پویایی حوزه علمیه استان کرمان را نشان دهیم و ان شاء الله با گرد آمدن در اینجا و ارائه مطالب در پیشرفت هم کمک بدهیم./ خوشحال میشم عضو بشید و نظر بدهید. البته توی عضویت اگر جزو دانش آموختگان هستید، محل کار و شهرستانتان را یادآور شوید./ در ضمن دوستانی هم که وبلاگ یا سایت دارند، برای ما آدرسشو بفرستن تا لینک بذاریم. لینک سایت رو هم توی سایت و وبلاگ هاتون بذارید./ البته همین جا از تمام افراد دیگری که می خواهند عضو شوند، عذرخواهی می کنم. این وبگاه فقط مخصوص طلاب کرمان است و با کمال معذرت از پذیرش دیگران به عنوان عضو معذور هستیم./ توجه: این سایت هیچ گونه ارتباطی با نهاد رسمی مدیریت حوزه و مدارس علمیه نداشته و راه اندازی آن ناشی از دغدغه فردی حقیر و کمک برخی دوستان می باشد. فعلا در انجمن سایت بخش تفسیر و علوم قرآن و مهارت های بیان تفسیر فعال است و مطالب نو در آن می باشد./ با تشکر مدیریت سایت/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر موافق باز شدن چنین سایتی برای طلاب هستید؟
    چقدر حاضر به همکاری با این سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 2,518
  • بازدید کلی : 26,561