loading...
لباب؛ طلاب کرمان
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 34 نظرات (0)

نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه یازدهم+جدول

۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۱:۴۵
نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 18 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم اعلام شد.
نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه یازدهم+جدول

به گزارش پارس به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از 4 روز بررسی و رسیدگی به صلاحیت وزاری پیشنهادی کابینه روحانی لحظاتی قبل سرنوشت 18 وزارتخانه دولت یازدهم را مشخص کردند.

بر این اساس، نتیجه رای اعتماد به وزرا از میان 284 رای ماخوذه، به شرح ذیل است:

بازدید : 42 نظرات (0)

  صراطرئیس مجلس، آرای وزرای پیشنهادی را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- (وزارت آموزش و پرورش)؛ محمدعلی نجفی/ موافق:  142 رای؛ مخالف:  133 رأی؛؛ ممتنع:9  رأی / نجفی وزیر نشد

2- (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)؛ محمود واعظی/ موافق:  218 رای؛؛ مخالف: 45 رأی؛؛ ممتنع: 20  رأی / واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

3- (وزارت اطلاعات)؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی/ آرای اخذ شده، 283/ موافق:  227 رای؛؛ مخالف:  38 رأی؛؛ ممتنع:  18 رأی

4- (وزارت اقتصادی و امور دارایی)؛ علی طیب‌نیا/ 284 رای اخذ شده/ موافق:  274 رای؛؛ مخالف: 7 رأی؛؛ ممتنع: 3  رأی

5- (وزارت امور خارجه)؛ محمد جواد ظریف/ اخذ شده 281/ موافق:  232 رای؛؛ مخالف:  36 رأی؛؛ ممتنع:  13 رأی

6- (وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی)؛ /سید حسن

بازدید : 48 نظرات (0)
دموکراسی در آتش؛ تصاویری تکان‌دهنده از آنچه در مصر گذشت

ارتش مصر روز چهارشنبه چنان برخورد خشونت‌باری با حامیان رئیس‌جمهور قانونی این کشور داشت که جهان غرب را هم به اعتراض واداشت.

خبرگزاری فارس: دموکراسی در آتش؛ تصاویری تکان‌دهنده از آنچه در مصر گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس، روز چهارشنبه را قطعا باید یکی از سیاه‌ترین روزهای بعد از انقلاب مصر دانست. رفتار به شدت خشونت‌بار ارتشی که به ادعای کاخ سفید از اعتراضات مردم حمایت می‌کند، صحنه‌هایی را رقم زد که حتی اعتراض دولت‌های غربی را هم به همراه داشت.

صبح چهارشنبه نیروهای ارتش مصر با حمله به تحصن‌کنندگانی که بازگشت «محمد مرسی» رئیس‌جمهور قانونی این کشور را خواستار بودند، صدها نفر را به خاک و خون کشید. آمارهای رسمی از مرگ دستکم 149 نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر حکایت دارد. هرچند که اخوان‌المسلمین می‌گوید آمار واقعی کشته‌ها بسیار بالاتر از آن‌چیزی است که دولت موقت اعلام می‌کند.

برخورد ارتش به حدی تند و غیرانسانی بود که «محمد البرادعی» معاون رئیس‌جمهور موقت را به هم به کناره‌گیری از این سمت مجاب کرد. دولت موقت اکنون در این کشور حالت فوق‌العاده اعلام کرده و رفت‌ و آمد شبانه در قاهره و ده استان دیگر نیز ممنوع شده است.

 





ادامه تصاویر در ادامه مطلب

بازدید : 53 نظرات (0)
ترک اميال نفسانى

من مواعظ النبي صلى الله عليه وآله وسلّم:
من اكل ما يشتهي ولبس ما يشتهي وركب مايشتهي لم ينظر اللّه اليه حتى ينزع او يترك.
(تحف العقول صحفه 38)
در جمله
بازدید : 76 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحيم

آنچه در پى مى‌آيد، بخشى از احاديث گوهربار پيامبر گرامى اسلام(صلى الله عليه وآله وسلّم) و اهل بيت اطهار(عليهم‌السلام) مى‌باشد كه رهبر معظم انقلاب(دام ظله) از كتب معتبر حديثى انتخاب كرده و در شروع جلسات درس خارج فقه با توضيح و شرحى مختصر، بيان فرموده‌اند.
جهت استفاده بيشتر بر آن شديم تا ان‌شاءالله به مرور اين موارد را تحت عنوان «شرح حديث» در اين بخش از پايگاه قرار دهيم.
بخش اول آن ـ كه منتخبى از نصايح پيامبر عظيم الشأن اسلام(صلى الله عليه وآله وسلّم) و اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام) از كتاب شريف «تحف العقول» مى‏باشد ـ به رهروان طريق هدايت تقديم مى‏گردد.

بازدید : 48 نظرات (0)
بیانات در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی (۱۳۹۲/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۰)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش نکوداشت استاد عباس کی‌منش (مشفق کاشانی) با اشاره به برخی ویژگی‌های ممتاز این شاعر برجسته کشور، تقدیر از شاعران بزرگ را موجب پیشرفت شعر و ادبیات فارسی و تشویق جوانان مستعد خواندند و تصریح کردند: یک خصوصیت مهم شعر آقای مشفق، قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است.
متن پیام رهبر انقلاب که بر گرفته از بیانات ایشان در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در تاریخ 1392/04/10 است، و عصر دوشنبه از سوی آقای حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش قرائت شد، به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
اولاً بسیار

بازدید : 46 نظرات (0)
ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم (۱۳۹۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۰)
در روز عید فطر، اول شوال ۱۴۳۴

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم‌
تبريك عرض ميكنيم عيد سعيد فطر را به امت بزرگ اسلامى در هر نقطه‌اى از جهان، و به ملت بزرگ و رشيد ايران - كه در عرصه‌هاى گوناگون، لياقت و شايستگى خود را براى دريافت هدايت و نعمت الهى اثبات كردند - و همچنين تبريك عرض ميكنيم به شما حضار محترم، مسئولان پرافتخار كشور، و همچنين ميهمانان ما، سفراى محترم كشورهاى اسلامى؛ همچنين بايد تبريك گفت به ملت ايران، به خاطر گذراندن يك ماه رمضانِ به معناى واقعى كلمه، مبارك.
 مردم ايران با اعمال عبادى واجب و مستحبِ در اين ماه، خود را بار ديگر شايسته‌ى نزول رحمت الهى كردند. اين دهانهاى روزه‌دار در اين روزهاى بلند و گرم، اين شبهاى رونق‌يافته‌ى از ذكر و عبادت و دعا و مناجات، اين جلسات متعدد قرآن

بازدید : 40 نظرات (0)
خطبه‌های نماز عید فطر (۱۳۹۲/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۷)
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌
 الحمد للَّه ربّ العالمين بارئ الخلائق اجمعين نحمده و نستعينه و نستغفره و نتوكّل عليه و نصلّى و نسلّم على حبيبه و نجيبه و خيرته فى خلقه حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته بشير رحمته و نذير نقمته سيّدنا و نبيّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطيبين الأطهرين المنتجبين الهداة المهدييّن    المعصومين المكرّمين سيّما بقيّةاللَّه فى الأرضين.
 همه‌ى شما برادران و خواهران عزيز نمازگزار و مؤمنين حاضر در اين اجتماع باشكوه را و خودم را توصيه ميكنم و دعوت ميكنم به حفظ تقوا و پرهيزگارى، كه مايه‌ى سعادت و پيروزى در دنيا و آخرت است. و تبريك عرض ميكنم عيد سعيد فطر را به همه‌ى شما، و همه‌ى ملت ايران، و همه‌ى مسلمانان عالم.
 ماه رمضان، سرشار از بركات الهى، بر ملت ما و ديگر مسلمانان گذشت و سعادتمندانِ بسيارى از بركات اين

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سلام و خوش آمد به همه دوستان. / این وبگاه محل تجمع و تبادل نظر طلاب عزیز استان کرمان است./ امیدوارم با حضور خودتون و فعالیت در آن و تبادل نظرات، پویایی حوزه علمیه استان کرمان را نشان دهیم و ان شاء الله با گرد آمدن در اینجا و ارائه مطالب در پیشرفت هم کمک بدهیم./ خوشحال میشم عضو بشید و نظر بدهید. البته توی عضویت اگر جزو دانش آموختگان هستید، محل کار و شهرستانتان را یادآور شوید./ در ضمن دوستانی هم که وبلاگ یا سایت دارند، برای ما آدرسشو بفرستن تا لینک بذاریم. لینک سایت رو هم توی سایت و وبلاگ هاتون بذارید./ البته همین جا از تمام افراد دیگری که می خواهند عضو شوند، عذرخواهی می کنم. این وبگاه فقط مخصوص طلاب کرمان است و با کمال معذرت از پذیرش دیگران به عنوان عضو معذور هستیم./ توجه: این سایت هیچ گونه ارتباطی با نهاد رسمی مدیریت حوزه و مدارس علمیه نداشته و راه اندازی آن ناشی از دغدغه فردی حقیر و کمک برخی دوستان می باشد. فعلا در انجمن سایت بخش تفسیر و علوم قرآن و مهارت های بیان تفسیر فعال است و مطالب نو در آن می باشد./ با تشکر مدیریت سایت/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر موافق باز شدن چنین سایتی برای طلاب هستید؟
    چقدر حاضر به همکاری با این سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 2,554
  • بازدید کلی : 26,597